• 1. Problemen tijdens het bestellen

    Lukt het niet om een bestelling te plaatsen? We horen graag waar je tegenaan loopt. Neem contact op via bestellingen@socurly.nl en we helpen je zo snel mogelijk verder.

  • 2. Geen bevestigingsmail ontvangen?

    Heb je geen e-mailbevestiging van jouw bestelling ontvangen en heb je meer dan 1 uur geleden besteld? Neem dan contact op via bestellingen@socurly.nl. Als je bestelling niet gelukt is betalen we je automatisch terug.

  • 1. Verzendinformatie

    Alle bestellingen worden verzonden met een track-en-trace code. Deze ontvang je bij jouw bestellingen per e-mail.

  • 2. Levertijd

    Als jouw bestelde producten voorradig zijn en de bestelling voor 16:00 ontvangen is dan wordt jouw bestelling dezelfde dag, of uiterlijk de werkdag erna verzonden.

  • 3. Verzendkosten

    De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 6,95 tot een orderbedrag van € 75. Voor bestellingen met een hoger bedrag dan € 75 brengen we geen verzendkosten in rekening.

  • 1. Betaalmethoden

    Wij ondersteunen de volgende betaalmethoden: 
    – iDeal
    – Credit card
    – Klarna
    – Bancontact

  • 2. Factuur

    De factuur voor jouw bestelling wordt automatisch per e-mail verzonden zodra we de betaling hebben ontvangen. Wil je bestellingen en facturen later terug kunnen zien? Dan raden we aan om tijdens het bestellen een account aan te maken. Je kunt hiermee inloggen in ons portaal en jouw bestelgeschiedenis en facturen daar inzien.

  • 3. Geld van jouw retour niet ontvangen?

    Als je binnen 10 werkdagen nog niets hebt, kun je het beste contact opnemen via bestellingen@socurly.nl, we kijken dan gelijk even wat er aan de hand is.

  • 4. Mislukte bestellingen

    Krijg je een melding dat de bestelling of betaling is mislukt, maar is er wel geld afgeschreven? Dan betalen we je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Hoe snel je het geld ontvangt, hangt af van de reden en van je betaalmethode. Duurt dit te lang? Laat het ons dan even weten via bestellingen@socurly.nl.

  • 1. Kan ik mijn producten retourneren?

    Wil je een pakket retourneren? Dat kan. Je kunt ongebruikte goederen in ongeopende verpakking binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. De kosten voor het retour sturen zijn altijd voor eigen rekening. Neem vooraf contact op met onze klantenservice via bestellingen@socurly.nl en vermeld het ordernummer, productnaam en de reden voor retour. Stuur het pakket na contact met onze klantenservice retour naar: 

    So Curly
    T.A.V Retouren
    Danslaan 165
    1326 PK Almere
    (Nederland)

  • 2. Beschadigingen en problemen

    Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het zo snel mogelijk goed kunnen maken.

  • 3. Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen

    Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals gebruikte haarverzorgingsartikelen of producten met een verbroken verzegeling. Neem contact met ons op als u vragen of opmerkingen heeft over uw specifieke item.

    Helaas kunnen we geen retouren van cadeaubonnen accepteren.

  • 4. Ruilen

    De snelste manier om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt terug te sturen. Zodra de retourzending is geaccepteerd, kun je een afzonderlijke aankoop doen voor het nieuwe artikel.

  • 5. Terugbetalingen

    We zullen je op de hoogte stellen zodra we jouw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Na goedkeuring wordt het geld automatisch teruggestort op het rekeningnummer waarmee je betaald hebt. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat jouw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt.

Recensies

~Annemieke
Read More

Mijn haar zit super!

Heel blij dat ik bij Roos geweest ben, heerlijke spa behandeling en goeie tips gekregen!
~Natasja
Read More

Een brede glimlach!

Wat een super fijne sfeer in de salon. Helemaal blij met het resultaat. En ook een heerlijk moment voor jezelf.
~Bernadette
Read More

Roos weet echt wat ze doet!

Na twee behandelingen is mijn haar al enorm beter geworden. Kan nu eindelijk mijn krullen laten zoals ze zijn, zonder pluis.

Embrace your curls

Door een daverend succes open ik mijn agenda elke 1e van de maand voor de daarop volgende maand. Zo hoop ik te zorgen dat vaste klanten altijd een plekje kunnen bemachtigen, en voorkom ik dat er maanden vooruit wordt gepland.

Voor alle vaste klanten is er goed nieuws: zij krijgen om 20:00 exclusieve toegang tot mijn agenda op de eerste dag van de maand en krijgen een uur voorsprong op nieuwe klanten.

Ik heb tot en met september 2024 een klantenstop. Dit houdt in dat ik tot oktober alleen plek heb voor terugkerende klanten. Hierna kom ik met een oplossing.

Als je geen geluk hebt gehad bij de bovenste datum zal ik via mijn sociale media kanalen laten weten wanneer er last-minute plekken beschikbaar komen. Je kunt natuurlijk ook altijd even door de agenda bladeren.