1. Problemen tijdens het bestellen
Lukt het niet om een bestelling te plaatsen? We horen graag waar je tegenaan loopt. Neem contact op via bestellingen@socurly.nl en we helpen je zo snel mogelijk verder.
2. Geen bevestigingsmail ontvangen?
Heb je geen e-mailbevestiging van jouw bestelling ontvangen en heb je meer dan 1 uur geleden besteld? Neem dan contact op via bestellingen@socurly.nl. Als je bestelling niet gelukt is betalen we je automatisch terug.
1. Verzendinformatie
Alle bestellingen worden verzonden met een track-en-trace code. Deze ontvang je bij jouw bestellingen per e-mail.
2. Levertijd
Als jouw bestelde producten voorradig zijn en de bestelling voor 16:00 ontvangen is dan wordt jouw bestelling dezelfde dag, of uiterlijk de werkdag erna verzonden.
3. Verzendkosten
De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 6,95 tot een orderbedrag van € 75. Voor bestellingen met een hoger bedrag dan € 75 brengen we geen verzendkosten in rekening.
1. Betaalmethoden
Wij ondersteunen de volgende betaalmethoden:
– iDeal
– Credit card
– Klarna
– Bancontact2. Factuur
De factuur voor jouw bestelling wordt automatisch per e-mail verzonden zodra we de betaling hebben ontvangen. Wil je bestellingen en facturen later terug kunnen zien? Dan raden we aan om tijdens het bestellen een account aan te maken. Je kunt hiermee inloggen in ons portaal en jouw bestelgeschiedenis en facturen daar inzien.
3. Geld van jouw retour niet ontvangen?
Als je binnen 10 werkdagen nog niets hebt, kun je het beste contact opnemen via bestellingen@socurly.nl, we kijken dan gelijk even wat er aan de hand is.
4. Mislukte bestellingen
Krijg je een melding dat de bestelling of betaling is mislukt, maar is er wel geld afgeschreven? Dan betalen we je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Hoe snel je het geld ontvangt, hangt af van de reden en van je betaalmethode. Duurt dit te lang? Laat het ons dan even weten via bestellingen@socurly.nl.
1. Kan ik mijn producten retourneren?
Wil je een pakket retourneren? Dat kan. Je kunt ongebruikte goederen in ongeopende verpakking binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. De kosten voor het retour sturen zijn altijd voor eigen rekening. Neem vooraf contact op met onze klantenservice via bestellingen@socurly.nl en vermeld het ordernummer, productnaam en de reden voor retour. Stuur het pakket na contact met onze klantenservice retour naar:
So Curly
T.A.V Retouren
Danslaan 165
1326 PK Almere
(Nederland)2. Beschadigingen en problemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het zo snel mogelijk goed kunnen maken.
3. Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals gebruikte haarverzorgingsartikelen of producten met een verbroken verzegeling. Neem contact met ons op als u vragen of opmerkingen heeft over uw specifieke item.
Helaas kunnen we geen retouren van cadeaubonnen accepteren.
4. Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt terug te sturen. Zodra de retourzending is geaccepteerd, kun je een afzonderlijke aankoop doen voor het nieuwe artikel.
5. Terugbetalingen
We zullen je op de hoogte stellen zodra we jouw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Na goedkeuring wordt het geld automatisch teruggestort op het rekeningnummer waarmee je betaald hebt. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat jouw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt.